Dagen!

Publicerat: 2012-07-12 Kl: 17:57:10 | I kategori: The life of Sandra


Haft en riktigt sprängande migrän första halvan av dagen, så galet jobbigt. Pallrade trots det mig iväg imorse och hade träning igen. Gick fantastiskt bra idag. Nästan så att man får gåshud när en elev lyckas så bra och utvecklingen är tydlig. Det är så roligt att träna andra! :)
 
Så fort jag kom hem kraschade jag i sängen igen, mådde så himla dåligt. Sov ett par timmar innan det blev dags för jobb på macken vid kl 14. Nu är det dags för stängning här. Sen ska jag ringa upp några spännande samtal som har hamnat i röstbrevlådan under eftermiddagen. Kvällen ska spenderas hos fina Nemo :)
 
Kung Nemo i vintras!
 
/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0