Det värsta jag har sett..

Publicerat: 2012-07-11 Kl: 10:24:56 | I kategori: The life of Sandra


Han måste utan tvekan vara en av världens sämsta ryttare?!
 
Helt otroligt. Varför tycker han själv inte att det är lika obehagligt som hästen tycker det är när han flyger som en loska? Varför fortsätter hästen hoppa eller åtminstone dänger honom i backen? Kan ju inte vara så svårt med den där balansen.. Han är iaf bra på att rida lätt (vad ironiskt det lät, rida tungt?) och fånga stigbyglarna.
 
 
/SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Sjukt söt/snäll/duktig häst iaf. Den hoppar ju förvånansvärt bra trots ridningen. Älskar hur ryttarn attackerar varenda hinder å rider in stackars sötpånyn i varenda hinder som den ändå krigar sig över!

2012-07-11 @ 10:48:52
URL: http://ridingartdeco.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är en polo-ryttare. De har tävling då de byter grenar med varandra!

Svar: Även om man är polo-ryttare, så är inte det en ursäkt i mina ögon att rida så illa så att hästen tar skada :/
Sandra Jacobsson

2012-07-11 @ 17:41:28
Postat av: Angelica

Får ont i magen då jag ser det. Tror inte hästen kommer hoppa så snällt länge till men honom. Fatta vad ont det måste göra i ryggen på hästen!

2012-07-11 @ 22:34:24
Postat av: Angelica

Får ont i magen då jag ser det. Tror inte hästen kommer hoppa så snällt länge till men honom. Fatta vad ont det måste göra i ryggen på hästen!

Svar: Ja usch. Ser helt fruktansvärt ut :(
Sandra Jacobsson

2012-07-11 @ 22:34:26
Postat av: Danne

Sämsta ryttaren på länge! Stackars häst:( Fattar inte att hästen fortsätter hoppa?

2012-07-14 @ 18:36:18
URL: http://hastkillen.devote.se
Postat av: Maria Ekfeldt

Alltså, förlåt mig, men!, det här är ju förJÄVLIGT!!!
Oavsett vad det är för ryttare så skall man inte utsätta en häst för det där! Jävla idioter, usch, gjorde mig riktigt förbannad så här på kvällskvisten. Dessutom fick jag vatten på min kvar, polo-ryttare kan inte ryttarkonst, de kan bara häva runt sina för små hästar och fokusera på att vinna. (hade gärna blivit bevisad motsatsen!)

2012-11-26 @ 22:05:01
URL: http://www.iaekfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0