This or that!

Publicerat: 2012-07-12 Kl: 16:31:00 | I kategori: Lite annat kul


Sitter på jobbet och är lite smått livrädd. Det åskar ute och jag gillar verkligen inte åska, usch usch.. Jag vill liva upp bloggen lite och jag funderade lite kring vad som skulle kunna vara kul. Frågestund? Bloggtävling?
 
Jag tänkte att vi kan väl börja med lite "this or that"? Langa hit lite åt mig, så svarar jag när jag har fått tillräckligt många. Ni är ju lite svåra när det gäller att kommentera, så vi får väl se vad ni kan åstakomma ;)
 
sommar/vår?
häst/ponny?
hoppning/dressyr?
Prince/Mirantos?
Prestige/Butet?
 
Jaaa, kom igen och langa på några nu! :)
 
Väldigt gammal bild på mig och M ♥
 
/SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Anonym

Cola/fanta?

Sto/Valack/hingst?

helskodda/halvskodda ridbyxor?

Pullar/remont/achen nosgrimma?

Godis/chips?

vit/brun häst?

Läsk/saft?

2012-07-12 @ 21:38:52
Postat av: Danne

Anna Scarpati/ Christina Sport Sadel/Barbacka Hackamore/Bett Hyra häst/Äga egen häst Sporrar/Inte sporrar Stallet/Krogen Totilas/Ninja La Silla Fattig & lycklig/ Rik & olycklig Nytt/Begagnat

Tycker de skulle va kul men nån slags bloggtävling! :)

2012-07-14 @ 18:30:09
URL: http://hastkillen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0