Midsommar

Publicerat: 2012-06-24 Kl: 20:27:43 | I kategori: The life of Sandra


Tog lite midsommarledigt från bloggen. Har haft en fin och trevlig midsommar med fina människor. Bland det bästa var ju det underbara vädret vi hade på midsommarafton :)
 
I övrigt känner jag mig som ett svullo som har haft en vecka ridledigt. Det har varit skönt att ha tid med lite annat i en vecka, men jag vaknade upp på midsommardagen med världens ridabstinens. Så tur som jag hade, var Pernilla i behov av ridhjälp. Så har ridit två av hennes hästar både igår och idag :) Hennes 7 åriga sto e: Larino - Indorado och hennes 5 åriga valack e: Hip Hop - Rastell. Jättekul att få rida lite! Nemo har det bra på gräset, dock rätt så slut. Han är inte riktigt van med att behöva sova ute, så han verkar lida av ständig matkoma och lite utmattning. Gulliga lilla hästen. I natt får de sova inne i varje fall eftersom det tydligen ska bli dåligt väder (sa jag att jag var jävligt trött på regn??)...
 
  
Imorgon är det en ny vecka igen (tiden går så himla fort), massor med jobb och skola. Men lite ridtimmar blir det allt. Bland annat på Kybacka, längtar redan! Dessutom verkar det som om den nya hästen tänker anlända nästa vecka. Det ska bli väldigt spännande!
 
Hoppas att ni har haft en fin midsommar. Vi hörs snart igen!
 
/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0