Taggar

Publicerat: 2012-06-25 Kl: 13:43:19 | I kategori: The life of Sandra


Fantastiskt sommarväder utanför fönstret. 12 grader och spöregn, löööv it! :(
 
Lite lugnt på jobbet just nu, så sitter och peppar mig själv på framtiden med att planera in lite träningar och tävlingar med hästarna. Nemo "är stor nog" nu att kunna åka på någon träning i augusti och förhoppningsvis debutera 1m då också. Den nya hästen hoppas jag på att kunna vara med på en träning för Cissi Hansson den 11 Juli, skulle vara jättekul! Har även spanat in lite passande tävlingar ett par månader framåt. Så nu vill jag bara att tiden ska gå fort :)
 
Imorgon ska jag få rida lite iaf. Ska till Kybacka och Cissi, så hoppas på att det blir ett par hästar över till mig ;)
 
Vattenträning på Kybacka för några år sen ♥
 
/SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du köpt en ny pålle?:)

Svar: None
Sandra Jacobsson

2012-06-25 @ 14:45:55
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

Svar: None
Sandra Jacobsson

2012-06-25 @ 14:45:59
Postat av: Linda

Bloglovin-byte? ;) Och fin blogg! :)

2012-06-28 @ 10:55:13
URL: http://teamlulea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0