Världens bästa gårdag

Publicerat: 2012-06-27 Kl: 16:12:34 | I kategori: The life of Sandra


 
Igår var en väldigt bra dag! Men jag fick aldrig tillgång till en dator på hela dagen igår, därav ingen bloggning.
 
Dagen började med att jag hade skrivning och klarade CE-toerin med till och med marginal. Kändes otroligt skönt. Bara invänta en uppkörning, så har jag alla körkort som jag har önskat. Kan knappt vänta :D
 
Efter skolan åkte jag ut till Kybacka och fick trimma tre fina hästar. Hur kul som helst. Fick även hoppa lite på fina 5-åringen. Ska dit imorgon igen och införskaffa lite flera ridtimmar! :)
 
Kvällen spenderades hos bästa Emelie. Så en riktigt bra dag får man lov att säga att det var!
 
/SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0